Açık Öğretim Lisesi Mezuniyet Şartları Nelerdir ?


1-Açık Öğretim Lisesi Alansız Öğrenci Mezuniyet Şartları
(Öğrenimlerine Alansız (Alan Yok) devam edenler.)

1- Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması

Not: Mezun olmak için kredi daha önceki dönemlerde yetse dahi 8 dönemi tamamlamalısınız.

2- Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması

3- Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması, Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması

Not: Krediniz yetse dahi Dil ve Anlatım dersini vermeden mezun olamazsınız.

4- Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava gitmiş olması

1. Açık Öğretim Lisesi Alanlı Öğrenci Mezuniyet Şartları
(Öğrenimlerine, Genel Kültür, Sosyal Bilimler, Fen Bilimleri, Yabancı Dil, Türkçe Matematik alanında devam edenler.)

1- Öğrenim gördüğü toplam dönemin en az 8 veya üzeri olması

2- Toplam kazanılan kredinin en az 192 veya üzeri olması (Alan kredileri dahildir.)

3- Ortak derslerin tamamını başarması veya muaf olması, Dil ve Anlatım dersinden muafiyet olmaması nedeniyle mutlaka başarılması

4- Alan kredisinin 80 veya üzerinde olması (Genel Kültür alanı hariç)

Not: Alan kredilerini almalı ve kredinizi yükseltmelisiniz.Tek başına 192 kredi ile mezun olamazsınız,bu şartı da yerine getirmelisiniz.

5- Alan derslerinin tamamından en az bir defa sınava girilmiş olunması

Not : 3 defa başaramadıgınız sınavdan muaf olursunuz.

6- Açık Öğretim Lisesinde en az bir dönem sınava girmiş olması,

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

2018 - 2019 Lise Sınıf Geçme Yönetmeliği

Bağlamada perde ayarı nasıl yapılır ? (Kısa sap - Uzun sap)

How to write a formal email ? (Resmi bir e-posta nasıl yazılır - Türkçe Çeviri)