2018 - 2019 Lise Sınıf Geçme Yönetmeliği

PUAN DÜZENİ NASILDIR?

Öğrenci başarısının değerlendirilmesinde “100 lük Not Düzeni” kullanılır.
Öğrencinin başarısı veya başarısızlığı puanla değerlendirilir.




0 – 49,99-GEÇMEZ
50 – 59,99-GEÇER
60,00 – 69,99-ORTA
70,00 – 84,99-İYİ
85 ,00– 100-PEKİYİ



ÖĞRENCİ BAŞARISI NASIL TESPİT EDİLİR?
Öğrencinin başarısı; dersin özelliğine göre yazılı, sözlü ve uygulamalı sınavlar; ödev, projeler ile işletmelerde beceri eğitimi, ders içi ve ders dışı eğitim faaliyetleri ile değerlendirilir.


BİR DERSTEN BAŞARILI SAYILMANIN KOŞULLARI NELERDİR?

BİR DERSİN YIL SONU PUANI : BİRİNCİ VE İKİNCİ DÖNEM PUANLARININ ARİTMETİK ORTALAMASIDIR. VE 1.VE 2.DÖNEM ARİTMETİK ORTALAMA 50 VEYA BİRİNCİ DÖNEM PUANI NE OLURSA OLSUN İKİNCİ DÖNEM PUANININ EN AZ 70 OLMASI GEREKMEKTEDİR.



Dönem puan : 55
2.Dönem puan : 45
Ortalama : 50,00 
BAŞARILI



Dönem puan : 40
2.Dönem puan : 46
Ortalama : 43,00 
BAŞARISIZ


Dönem puan : 0
2. Dönem Notu : 70,0
BAŞARILI



BİR DERSİN AĞIRLIĞI/PUANI

O dersin haftalık ders saati sayısına eşittir
Örneğin; Matematik dersi haftada 4 saat okutuluyorsa ağırlığı 4’dür.



BİR DERSİN AĞIRLIKLI PUANI
(O dersin yıl sonu puanı haftalık ders saatiyle çarpılmasıdır.)

Matematik haftalık ders saati : 4
Yıl sonu puanı : 60
Matematik ağırlıklı puanı : 4X60= 180 



YIL SONU BAŞARI PUANI
Öğrencinin yıl sonu başarı puanı,derslerin ağırlıklı puanlarının toplamının haftalık ders saatlerini toplamına bölümü ile elde edilen puandır..


SORUMLU OLARAK SINIF GEÇME
1).Doğrudan sınıfını geçemeyen öğrencilerden, bir sınıfta başarısız ders sayısı en fazla 3 ders olanlar sorumlu olarak sınıflarını geçer. Ancak alt sınıflar da dâhil toplam 6 dersten fazla başarısız dersi bulunanlar sınıf tekrar eder.


2).Sorumluluk sınavları, ders yılı içerisinde yapılan yazılı veya uygulamalı sınav esaslarına göre KASIM ve NİSAN ayları içerisinde ilgili branş öğretmeni tarafından yapılır. Sınav tarihleri ve sınavı yapacak öğretmen/öğretmenler okul müdürlüğünce belirlenir.




SINIF TEKRARI VE ÖĞRENİM HAKKI
Doğrudan, yılsonu başarı puanıyla veya sorumlu olarak sınıf geçemeyenlerle devamsızlık nedeniyle başarısız sayılanlar sınıf tekrar eder.

2. Sınıf tekrarı hazırlık sınıfı hariç, orta öğrenim süresince en fazla bir defa yapılır.

3. Öğrenim süresi içinde ikinci defa sınıf tekrarı durumuna düşen öğrencilerin ders yılı sonunda okulla ilişiği kesilerek Açık Öğretim Lisesine veya Mesleki Açık Öğretim Lisesine kayıtları yapılır.


2013-2014 sınıf geçme yönetmeliği Yayın tarihi: 26.09.2013 - 12:11


ALINTIDIR:BORNOVA CEM BAKİOĞLU
ANADOLU LİSESİ


REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK SERVİSİ
2013-2014

Yasa:

Ders yılı sonunda herhangi bir dersten başarılı sayılma
MADDE 56- (1) Öğrencinin, ders yılı sonunda herhangi bir dersten başarılı sayılabilmesi için;
a) İki dönem puanının aritmetik ortalamasının en az 50 veya birinci dönem puanı ne olursa olsun ikinci dönem puanının en az 70,
b) İşletmelerde beceri eğitimi gören öğrencilerin, beceri sınavı puanı en az 50 olmak kaydıyla birinci ve ikinci dönem puanları ile beceri sınav puanının aritmetik ortalamasının en az 50 veya beceri sınav puanının 70
olması gerekir.
Doğrudan sınıf geçme
MADDE 57- (1) Ders yılı sonunda;
a) Tüm derslerden başarılı olan,
b) Başarısız dersi/dersleri olanlardan, yılsonu başarı puanı en az 50 olan
öğrenciler doğrudan sınıf geçer.
(2) Yılsonu başarı puanıyla başarılı sayılamayacak derslerden başarısız olan öğrenciler, o dersten/derslerden sorumlu geçer.
Sorumlu olarak sınıf geçme ve sorumluluğun kalkması
MADDE 58- (1) Doğrudan sınıfını geçemeyen öğrencilerden, bir sınıfta başarısız ders sayısı en fazla 3 ders olanlar sorumlu olarak sınıflarını geçer. Ancak alt sınıflar da dâhil toplam 6 dersten fazla başarısız dersi bulunanlar sınıf tekrar eder. Nakil ve geçişler nedeniyle ortaya çıkan sorumlu dersler bu sayıya dâhil edilmez.
(2) Sorumluluk sınavları, ders yılı içerisinde yapılan yazılı veya uygulamalı sınav esaslarına göre kasım ve nisan ayları içerisinde ilgili branş öğretmeni tarafından yapılır. Sınav tarihleri ve sınavı yapacak öğretmen/öğretmenler okul müdürlüğünce belirlenir. Bir dersten sınava girecek öğrenci sayısının 20 ve üzerinde olması durumunda birden fazla öğretmen görevlendirilir. Bu sınavlar dersleri aksatmayacak şekilde ders saatleri içinde veya dışında gerektiğinde cumartesi ve pazar günleri de yapılabilir.
(3) Yılsonu beceri sınavında başarısız olan öğrencilerin bu derslere ait sorumluluk sınavları, iş dosyası dikkate alınmaksızın yazılı ve/veya uygulamalı sınav şeklinde yapılır.
(4) Bir dersin sorumluluğu, o dersin sorumluluk sınavında başarılı olunması hâlinde kalkar.
(5) Sorumluluk sınavlarına itiraz edilmesi durumunda bu Yönetmeliğin 49 uncu madde hükümleri uygulanır.



Sınıf geçme yönetmeliği 2015-2016
Sınıf geçme ve sınav yönetmeliği
Sınıf geçme defteri
Sınıf geçme yönetmeliği 2016

Sınıf geçme notu
Lise sınıf geçme
Sınıf geçme yönetmeliği lise
Sınıf geçme yönetmeliği slayt 2015
Sınıf geçme yönetmeliği slayt 2016
Sınıf geçme yönetmeliği meb
Meb sınıf geçme yönetmeliği lise
Lise nasıl sınıf geçilir ?
Lise not hesaplama
Sınıf geçme hesaplama
Lise sınıf geçme hesaplama

Yorumlar

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Benim ilk donem suan 7zayifim var ortalamam 53 geciyor muyum. Birde ben ortalama ile gecerken yil sonu genel ortalamanin 56 olmasi gerektigini duydum dogru mu?

    YanıtlaSil
  4. Benim ilk donem suan 7zayifim var ortalamam 53 geciyor muyum. Birde ben ortalama ile gecerken yil sonu genel ortalamanin 56 olmasi gerektigini duydum dogru mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 47 alsan 2.dönem gecersin ama sen 50 al garanti le

      Sil
    2. 1.donem 47 2.donem 51 geciyommu dil anlatimdan da geciyorum nolur biri acil cevap versin

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. Arkadaşlar karne ortalamam 65 ama 5 tane birim var kalır mıyım?¿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecersin barajlari ver sorumluluga kalmadan geciliyor diye biliyorum

      Sil
    2. Arkadaslar bnm ilk donem ortamam 52 ikinci donem 53 ilk ve ikinci donem 6 zayifim var icinde bir tane baraj dersi var
      Geciyormuyum

      Sil
    3. Arkadaslar bnm ilk donem ortamam 52 ikinci donem 53 ilk ve ikinci donem 6 zayifim var icinde bir tane baraj dersi var
      Geciyormuyum

      Sil
  6. OROSPU COCU SINIFTA KALDIM

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslar ilk donem ortalamam 58 uc zayifum var baraj dersinden gectim.. ikinci donemde 9 zayifim var ortalamam 46 gene baraj dersini gectim sinifta kaliyomuyum geciyomuyum yilsonu 54 lerde geliyo ama 9 zayif var

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. 1. dönem ortalamam 61 2. dönem ortalamam 51 1. dönem 2 dersten kalıyorum 2. dönem 8 dersten kalıyorum 2 dönemin ortalama 7 dersten kalıyorum baraj dersten geçiyorum yıl sonu ortalamam 55 oluyor sınıfı geçiyor.muyum kalıyor muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben geciyormuyum bakarmisin ben ama kesin cevap ver baskan

      Sil
    2. tesekkurler ama 6 dersten fazla kalinca ogrenci sinif tekrari yapar yaziyo

      Sil
    3. berkcan kardeşim bende onu diyorum 6 dersten fazla olunca kalıyon diyo bazıları bazıları geçersin diyo bişey demiyolar

      Sil
    4. berkcan kardeşim bende onu diyorum 6 dersten fazla olunca kalıyon diyo bazıları bazıları geçersin diyo bişey demiyolar

      Sil
    5. Ben 10.Sinifta Okuyorum
      1.Dönem.Ortalamam 63'tü 4 tane 1im vardi.Dil ve Anlatimdan Gecmistim
      2.Dönem Ortalamam Şuan Performanslar girilmemis hali 50 Ama 7 Tane 1im Var Ve Dil Ve Anlatim'da 1 sinifi gecermiyim nolursunuz allah rizasi icin cevaplayiniz...????

      Sil
  10. Benim ilk dönem ortalamam 51 di 6 tane zayıf vardı bu dönemde ortalamam 50 gelse ama 6 dersten kalsam geçermiyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karne gününe 1 gün kaldı ben korku var bi sorum olacak acil cevap istiyom ilk dönem ortolamam 46.5 ve 7 dersten kaldım (dil an) geçtim ilk dönem ikinci dönemki ortolamam 62 4 tane zayıfim (dil an) geçtim sizce sınıf direk geçermiyim

      Sil
    2. Karne gününe 1 gün kaldı ben korku var bi sorum olacak acil cevap istiyom ilk dönem ortolamam 46.5 ve 7 dersten kaldım (dil an) geçtim ilk dönem ikinci dönemki ortolamam 62 4 tane zayıfim (dil an) geçtim sizce sınıf direk geçermiyim

      Sil
  11. Benim ilk dönem ortalamam 51 di 6 tane zayıf vardı bu dönemde ortalamam 50 gelse ama 6 dersten kalsam geçermiyim ?

    YanıtlaSil
  12. Kac tane zayıf olirsa olsun ortalama 1.dönem 50 2.domemde 50 olursa geciyormu lutfen cook acil cevap

    YanıtlaSil
  13. Kac tane zayıf olirsa olsun ortalama 1.dönem 50 2.domemde 50 olursa geciyormu lutfen cook acil cevap

    YanıtlaSil
  14. İlk dönem genel ortalamam 40 ikinci dönem 35 sınıfı geçiyor muyum sorumlu falan

    YanıtlaSil
  15. Proje-performans ödevleri teslim edilmezse sınıf tekrarı olur mu?

    YanıtlaSil
  16. Arkadaşlar ilk dönem ve ikinci dönemin karne ortalaması 50 okduğu taktirde her türlü geçiyosunuz alttan dersiniz de kalmıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesela ilk dönem ortalalamam 60 ikinci dönem 43 geçermiyim

      Sil
    2. mesela ilk dönem ortalalamam 60 ikinci dönem 43 geçermiyim

      Sil
  17. ilk dönem ortalamam 60 şimdi 43 geçermiyim

    YanıtlaSil
  18. ilk dönem ortalamam 60 şimdi 43 geçermiyim

    YanıtlaSil
  19. 9. Siniftadil anlatimdan sorumlu gectim 10.sinifta kaldim simdi cift dikis olarak okuyorum 6 zayifim var ilk donem ortalamam 55. 6 zayifi olan kaliyormu

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar ortalama yetiyor fakat dil ve anlatım dan kalabilirim kalırsam sınıfta mı kalıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kalıyorsun geçiyorsun, 10. sınıfta Dil ve Anlatım sorumluluk sınavın giriyorsun.

      Sil
    2. Hayır kalıyorsun geçiyorsun, 10. sınıfta Dil ve Anlatım sorumluluk sınavın giriyorsun.

      Sil
    3. İki dönemin ortalamasıda 50 olsa dilden kalsak 6 zayıf olasa geçiyormuyuz abi lütfen cevap ver?

      Sil
    4. Ben 10.Sinifta Okuyorum
      1.Dönem.Ortalamam 63'tü 4 tane 1im vardi.Dil ve Anlatimdan Gecmistim
      2.Dönem Ortalamam Şuan Performanslar girilmemis hali 50 Ama 7 Tane 1im Var Ve Dil Ve Anlatim'da 1 sinifi gecermiyim nolursunuz allah rizasi icin cevaplayiniz...????

      Sil
  21. Benim 1. Donem ortalamam 43 2.donem ise 51 ama dil anlatim.biyoloji.kimya.fizik bu derslerden de geciyorum bi yardimci olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalıyorsun iki donem ortalaması 50 olmasi gerekiyor senin 47 kaliyosun

      Sil
  22. Benim 1.dönem 60 2.dönem 44 ve 1.dönem kimya biyoloji tarih t.edeb 60 2.dönem t.edeb 48 geçermiyim ?

    YanıtlaSil
  23. 9.sınıfım dil ve anlatımımın ilk dönemi ortalaması 50 üstü karne ilk dönem ortalamam 73 bu dönem 40, 6 tane birim var sınıfı geçebilir miyim lütfen acil

    YanıtlaSil
  24. Hadis dersim 39.50 ikinvi donem 50 olsa o dersten sorumlulagami kaliyorum yoksa dirrk gecermiyim

    YanıtlaSil
  25. 9.sınıfda 2 tane 10 .sınıfda 2 tane 11 3 tane zayıf dersim var toplamda 7 ediyo Buna göre ...Doğrudan sınıfını geçemeyen öğrencilerden, bir sınıfta başarısız ders sayısı en fazla 3 ders olanlar sorumlu olarak sınıflarını geçer. Ancak alt sınıflar da dâhil toplam 6 dersten fazla başarısız dersi bulunanlar sınıf tekrar eder.kalıyomuyum ben

    YanıtlaSil
  26. Yani iki dönem ort 50 olsun sınıfı geçiyoz sadece dil anlatımını sorumlu geçiyoruz değil mi

    YanıtlaSil
  27. Benim ilk donem ortalamam 53 bu donem 47 olsa gecermiyim yoksa 50 mi yapmam lazım ortalamayi ole duydum da

    YanıtlaSil
  28. Arkadaşlar ilk dönem ortalamam 48.82 6 zayif var şimdiki ortalamamda 49 4 zayıf var kalirim demi

    YanıtlaSil
  29. İlk donem 49 İkinci donem 53 bu ogrenci hecermi? ACİL LUTFEN

    YanıtlaSil
  30. ARKADAŞLAR BENİM İLK DÖNEM PUANIM 46 2.DÖNEM PUANIM 50 BEN KALIYOR MUYUM AYRICA 3 DERSİM ZAYIF....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalmişsin kardes hayirli olsun

      Sil
    2. sorumlu olarak geçersin 3 dersten ortalaman yetmediği için

      Sil
  31. Ben 10.Sinifta Okuyorum
    1.Dönem.Ortalamam 63'tü 4 tane 1im vardi.Dil ve Anlatimdan Gecmistim
    2.Dönem Ortalamam Şuan Performanslar girilmemis hali 50 Ama 7 Tane 1im Var Ve Dil Ve Anlatim'da 1 sinifi gecermiyim nolursunuz allah rizasi icin cevaplayiniz...????

    YanıtlaSil
  32. Bütün derslerden sorumlu geçme varmı yoksa sadece baraj derstenmi sorumlu geçiliyor ?

    YanıtlaSil
  33. benim 1 dönem 41.9338 2dönem ise 53.8946 ve 2 tane zayıfım var sadece geçermiyim ?

    YanıtlaSil
  34. Ilk donem 59
    2. Donem 43 ve 8 tane zayifim var sence gecermiyim hocam lutfen cevap yazin.

    YanıtlaSil
  35. Ortalamam 51 dil ve anlatım dahil 4zayif var geçermiyim

    YanıtlaSil
  36. Ortalamam 51 dil ve anlatım dahil 4zayif var geçermiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galiba sorumlu olarak geçiyorsun diye biliyorum ama sen hocalara sor bence

      Sil
  37. Benim şimdi 1.dönem ortalamam 46 2.dönem kaç olması lazimkinsınıfı geçim ilk dönem 10 tane 1im var

    YanıtlaSil
  38. Benim ilk dönem 38 ikinci dönem 51 gecermiyim

    YanıtlaSil
  39. Benim 1 dönem 38.50 ortalama 2 dönem 56.50 lise 1 gecermiyim kalirmiyim lütfen cevap

    YanıtlaSil
  40. Benim 1 dönem 38.50 ortalama 2 dönem 56.50 lise 1 gecermiyim kalirmiyim lütfen cevap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 den fazla zayifin varsa kalirsin yoksa gecersin

      Sil
  41. Ilk donem ortalamam 44 ikinci donem 56 ortalamam var ama dil anlatimdan kalmis durumdayim ve 6 zayifim var sorumlumu geciyorum.

    YanıtlaSil
  42. 10. sınıf ogrencısıyım dıl anlatım 1. donem 68 ıkıncı donem 43.50 bırıncı donem tesekkur aldım ıkıncı donemde sımdı dıl anlatım ortalaması 43.50 ıkı donemın ortalamasımı alınıyor dil anlatımdada sımdı gecermıyım o dersten sorumluluga felan kalmadan lutfen yardım edermısınız

    YanıtlaSil
  43. Beyler birinci dönem ortalamam 54 3 zayıfım vardı şimdi ortalamam 47 geçer miyim aritmetik ortalama50 falan oluyo geçer miyim acil cevap

    YanıtlaSil
  44. 3 zayıfım var sorumlu olarakmı geçiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk dönem 56 ortalama ikinci dönem 44 3 zayıf var

      Sil
  45. Benim 1 dönem 38.50 ortalama 2 dönem 56.50 lise 1 gecermiyim kalirmiyim lütfen cevap

    YanıtlaSil
  46. Arkadaslar ben suan 10.sinifim
    Ilk dönem ortalamam 64 ikinci donem ortalamam 54 ama dil anlatimdan kaliyorum dil anlatim dahil 5 zayifim var.
    9.ncu sinifta 7 zayifim vardi
    Sinifi gecebilirmiyim arkadaslar..
    LUTFEN BILEN VARSA SOYLESIN

    YanıtlaSil
  47. Arkadaslar ben suan 10.sinifim
    Ilk dönem ortalamam 64 ikinci donem ortalamam 54 ama dil anlatimdan kaliyorum dil anlatim dahil 5 zayifim var.
    9.ncu sinifta 7 zayifim vardi
    Sinifi gecebilirmiyim arkadaslar..
    LUTFEN BILEN VARSA SOYLESIN

    YanıtlaSil
  48. 10. sınıf ögrencisiyim ilk dönem karne ortalamam 52 bu dönem şu an 40 ama daha sözlüler ve çoğu yazılı girilmedi sizce ortalamam 50 olur mu sözlüler ve sınavlar girilince

    YanıtlaSil
  49. Sorumluluk sınavından kaç almam gerekiyor İng ortalama 13

    YanıtlaSil
  50. Sorumluluk sınavından kaç almam gerekiyor İng ortalama 13

    YanıtlaSil
  51. Merhaba birinci dönem ortalama notu 38 2.dönem (hâlâ girilmemiş dersler ve 2 sınavım var )45 gecermiyim acil cevap lütfen

    YanıtlaSil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. Ortalamam 1.dönem 53 2. dönem 54 ama 4 tane zaıyıfım var geçermiyim ?

    YanıtlaSil
  54. Ortalamam 1.dönem 53 2. dönem 54 ama 4 tane zaıyıfım var geçermiyim ?

    YanıtlaSil
  55. Arkadaşlar Lütfen Yardım edin 6 zayıfım var iki donem oratalaması ise 53 küsür ben kalırmıyım zayıflardan biri dil ve anlatım 10.sınıfım lütfen yardım...:(

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. 9.sınıfta okuyorum , ilk dönem ortalanmam 53,4934 2.dönem ortalamam 46,5761 2.donemde 7 tane zayıf var kalıyormuyum geciyormuyum dil anlatımı gectim

    YanıtlaSil
  58. 9.sinifta okuyorum 1.dönem ortalama 47 10 dersten kaldım 5. Dönem ortalamam 58 4 dersten kaldım dil anlatımdan kalıyorum nolcak bana

    YanıtlaSil
  59. Arkadaşlar Benim 1.Donem Ortalama 45 6 zayifim var 2.donem 52 2 zayifim var
    Sorumlu Olarak Gecermiyim.
    9.Sinifim

    YanıtlaSil
  60. Arkadaşlar Benim 1.Donem Ortalama 45 6 zayifim var 2.donem 52 2 zayifim var
    Sorumlu Olarak Gecermiyim.
    9.Sinifim

    YanıtlaSil
  61. Arkadaşlar ben 9.sınıf ögrecisiyim ortalamam 61 4 zayıfım var dil anlatımda dahil geçermiyim yoksa kalırmıyım

    YanıtlaSil
  62. Arkadaslar ilk donem matematik notum 38den 1 düştü ikinci donemde 44 ortalamayla 1 dusucek matematikten baska zayifim yok simdi matematikten sorumlu olarak mi geciyorum

    YanıtlaSil
  63. benim 1 dönem 44 2 dönem 51 gecermiyim sizce lütfen cevab verin ???

    YanıtlaSil
  64. Gençler ilk dönem karne ortalamam 49 ikinci dönem ortalamam 55 sınıfı geçermiyim acilll cewappp

    YanıtlaSil
  65. ARKADASLAR MERHABA.KAFAMI KURCALAYAN BIR SORUM VAR.
    BEN 10.SINIF OGRENCISIYIM,SENE SONU ORTALAMAM 59.
    DİL ANLATIM DAHİL 4 TANE BİRİM VAR SINIFI GECEBİLİRMİYİM.
    SORUMU CEVAPLARSANIZ COK MEMNUN OLURUM.

    YanıtlaSil
  66. İlk donem 51 ikinco donem 49 acill cevap verin arkadslar lutfen

    YanıtlaSil
  67. benim 1 dönem 51 2 dönem 53 7 tane zayıfım var geçiyomuyum

    YanıtlaSil
  68. benim 1 dönem 51 2 dönem 53 7 tane zayıfım var geçiyomuyum

    YanıtlaSil
  69. benim 1 dönem 51 2 dönem 53 7 tane zayıfım var geçiyomuyum ACİL CEVAPPP

    YanıtlaSil
  70. Arkadaslar ortalamam 80 ama fizik ortalamam 47 digerleri 50 ustu. Nolacak?

    YanıtlaSil
  71. Merhaba arkadaşlar 9. Siniftayim 49.56 zayıf mı oluyor

    YanıtlaSil
  72. Merhaba 9.sınıftayım 1. Dönem notum 39.6543
    2.dönem notum 56.5731
    Ortalama Yükseltme sınavında en düşük notum 60 3 sınava girdim acaba kalır mıyım geçer miyim lütfen acil cevap verir misiniz annem çok üzülüyor...

    YanıtlaSil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. ilk donem ortalamam 81 ikinci donem 47 3 zayıfim var baraj deil.nasil.geciuorum sorumlumu ortalamaylami

    YanıtlaSil
  75. ilk donem ortalamam 81 ikinci donem 47 3 zayıfim var baraj deil.nasil.geciuorum sorumlumu ortalamaylami

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaslar bnm ilk donem ortamam 52 ikinci donem 53 ilk ve ikinci donem 6 zayifim var icinde bir tane baraj dersi var
      Geciyormuyum

      Sil
    2. Baraj derste ikisene ust uste kalsak geciyozmu

      Sil
    3. Baraj derste ikisene ust uste kalsak geciyozmu

      Sil
  76. gençler benim ilk dönem ortlm 45 ikinci dönem 55 tam ama baraj dersini ikinci dönem geçtim ilk dönem kaldım ortalamasıda47 filan geçiyormuyum ?

    YanıtlaSil
  77. gençler benim ilk dönem ortlm 45 ikinci dönem 55 tam ama baraj dersini ikinci dönem geçtim ilk dönem kaldım ortalamasıda47 filan geçiyormuyum ?

    YanıtlaSil
  78. 10 sınıf okuyorum 1dönem sınıf ortalamam 50.8488 2dönem sınıf ortalamam 49.6186 geçermiyim kalırmıyim?????

    YanıtlaSil
  79. Ilk dönem 51.991 ikinci dönem 49.2622 geçiyommu yum ???

    YanıtlaSil
  80. benim ilk dönem 53.80 ikinci dönem 51.5 gecermiyim ?
    ilk dönem 4 ikinci dönem 6
    9 sınıfta sorumlu dersim yok 3 tane zayıf vardı ort 60 ile gecmiştim
    orda alt sınıflar dahil en fazla 6 dersten zayıfsa sınıf tekrarı anlamadım bişi yardım edin

    YanıtlaSil
  81. arkadaşlar 1.dönem ortalamam 51.7672 2.dönem 48.2538 geçermiyim acil cevap verin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.dönem genel ortalamam 50.2313 2 dönem ortalamam 52.5123 geçermiyim

      Sil
    2. volkan sen zaten geçmişsin ortalamanın toplamı 50.0105 oluyor

      Sil
  82. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  83. Arkadaşlar genel ortalamam 57 ama dil ve anlatım 47 sınıfı geçermiyim yoksa sorumluyum geçerim

    YanıtlaSil
  84. Benim 1.dönem 56 2.dönem 55 ortalamam 11 tane zayifim var dil anlatımı geçtim sınıfta kalirmiyim

    YanıtlaSil
  85. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  86. Bnm ilk donem ortalamam 51 di ama 6 gane zayıfım vardı ikinci dönemde 54 bu dönemde 54 4 tane zayıfım var geçermiyim

    YanıtlaSil
  87. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  88. İlk dönem ortalamam 46 ikinci dönem 50 geçermiyimm

    YanıtlaSil
  89. Ben 9.sınıfım karnemde sorumlu geçtiğim yazıyor ve sorumlu olduğum derslerde dil anlatım var ama 50 nin altında 5 tane dersim var o halde şimdi ne olcak? sınıfta mı kaldım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he ayrıca yıl sonu başarı puanım 70,68 geldi

      Sil
  90. 9.sinifim dil ve anlatimdan sorumlu gectim ozel okula gecsem orda sinava katarlar dimi

    YanıtlaSil
  91. Benim 9.sınıf ortalamam 55 6 zayıfım var. 10. Sınıfta 1 zayıfım olsa kalırmıyım.

    YanıtlaSil
  92. Benim 9.sınıf ortalamam 55 6 zayıfım var. 10. Sınıfta 1 zayıfım olsa kalırmıyım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalirsin yani 10. Sinifta kafani masadan kaldirmayip haril haril caliscan yapcak bisi yok

      Sil
  93. Sorumluluk sınavından geçmek için kaç almak gerekiyor?

    YanıtlaSil
  94. Arkadaşlar spor lisesinde 9.sınıfım spor uygulamaları dersinin ilk sınavına giremedim ve 0 aldım spor uygulamarı dersin ortalaması 30 olsa karne ortalamam 50 üzerinde olsa geçermiyim spor lisesinde nasıl olıuor bilen var mı acilll

    YanıtlaSil
  95. 1.donem puanım 50 den süşük olursa 2.donem ortalamam 50 yi gecerse sınıftan geçiyomuyum?

    YanıtlaSil
  96. İlk dönem ortalamam 61 gecermiyim sınıfı 11sınıfım

    YanıtlaSil
  97. beyler bşy sorcam şimde ben 10 ve 11 de kurani kerimden sorumlu kaldim baraj ders olduğu icin suan 12 ye gidiorum ve baraj dersleri veremedim diyelim sinifta birakmazlar dime tekrar a kalmam

    YanıtlaSil
  98. Ya benim ilk dönem ortlamam 40 ikinci dönem ortlamam 60 sınıfı geçiyorum ama 6 dersten kaldım ortalamaların toplamı 100 6 dersten kaldım sınıfta kalırmıyım

    YanıtlaSil
  99. benım ılk donem 63 ıkınıc dönem 40 olursa gecermıyım acil

    YanıtlaSil
  100. Ben 9. Sınıfta 50 ile geçtim ama 4 zayıf vardi. Bu yıl ilk dönem 70 yaptım ve 1 zayıf su anda 43 ama 3 zayıf var ve dil ve anlatımdan da kaldım sizce sınıfı geçer miyim.

    YanıtlaSil
  101. Benim fizikten ilk dönem 46 ikinci dönem ortalamam 50 sınıfı sorumlu mu geçerim yoksa doğrudan mı geçerim

    YanıtlaSil
  102. Gençler, benim birinci dönem ortalama 42 ikimce dönemde 58 olsa geçermiyim

    YanıtlaSil
  103. Benim birinci dönem notum 51 ikinci 48 gecermiyim

    YanıtlaSil
  104. Benim ilk dönem puanım 52 ve 3 dersten kalmıştım ikinci dönem puanın 49 ve 7 tane zayıfım var geçermiyim

    YanıtlaSil
  105. Birinici dönem ortalamam 46.975 ikinci dönem ise 57.0625 sınıfı gecermiyim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bağlamada perde ayarı nasıl yapılır ? (Kısa sap - Uzun sap)

How to write a formal email ? (Resmi bir e-posta nasıl yazılır - Türkçe Çeviri)